Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1394/03/24 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: محیط بین الملل کسب و کار
مولف برنامه: دکتر کامبیز طالبی
دانشگاه: دانشگاه تهران
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: کارآفرینی
همکار تدوین: -
اهداف برنامه: آشنایی با روند و فرآیند جهانی شدن کسب و کارها و تحلیل محیط بین المللی
معرفی برنامه: در این بخش به موارد زیر پرداخته خواهد شد:
1. تاریخچه و اهمیت جهانی شدن را مورد بررسی قرار دادیم.
2. موافقان و مخالفان جهانی شدن را بررسی کردیم.
3. نظریه های جهانی شدن را بیان کردیم.
4. گام های جهانی شدن را بیان کردیم.
5. راهبردهایی که به نوعی به عنوان راهبردهای اولیه جهانی شدن مطرح می شوند را مورد بررسی قرار دادیم.
6. شرکت ها چگونه می توانند جهانی شوند و چه راهبردهایی را مورد استفاده قرار می دهند.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: نظریه های جهانی شدن;تاریخچه و اهمیت جهانی شدن;راهبردهای اولیه جهانی شدن