Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1394/03/24 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: تکنیک های محیط کسب و کار
مولف برنامه: دکتر کامبیز طالبی
دانشگاه: دانشگاه تهران
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: کارآفرینی
همکار تدوین: -
اهداف برنامه: آشنایی کامل با مدل های تحلیلی محیط مانند SWOT، PEST و...
معرفی برنامه: در این بخش به موارد زیر پرداخته خواهد شد:
1. تکنیک های مورد استفاده برای تحلیل های محیطی را که عمدتا توسط کسب و کارها به کار گرفته شود معرفی کردیم.
2. با تکنیک PEST آشنا شدیم.
3. تکنیک SWOT را به دلیل اهمیتی که دارد جزء به جزء بررسی کردیم.
4. ضعف های تکنیک SWOT و میزان رفع این ضعف ها را مورد بررسی قرار دادیم.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: PEST- SWOT