Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1394/03/24 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: تعاریف، مفاهیم و اهمیت محیط کسب و کار
مولف برنامه: دکتر کامبیز طالبی
دانشگاه: دانشگاه تهران
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: کارآفرینی
همکار تدوین: -
اهداف برنامه: تشریح جایگاه و اهمیت کسب و کارهای اقتصادی در بخش خصوصی و رشد این بخش در محیط کسب و کار
معرفی برنامه: در این بخش به موارد زیر پرداخته خواهد شد:
1. اهمیت محیط کسب و کار مشخص شد.
2. پرداختن به محیط کسب و کار علمی است که دائما نیاز به ورودی های جدید دارد.شروع بحث های بهبود محیط کسب و کار با دریافت جایزه نوبل و در کشورهای صنعتی بوده است.
3. صرفا خصوصی سازی، بهبود محیط کسب و کار نیست و بخشی از آن است.
4. رهاسازی اقتصاد از بخش دولت به بخش خصوصی یک ضرورت است.
5. تصمیم گیری های مدیران اجرایی برای بهبود محیط کسب و کار باید براساس تفکرات و پژوهش های انجام شده باشد.
6. دولت ها در فزایش نوسانات نبادی مشارکت داشته باشند.
7. تا جایی که امکان دارد به تفکر کارآفرینی بها دهیم.
8. تفکر کارآفرینی ممکن است در ابتدا در مسیر یک شرکت کوچک باشد.
9. محیط کسب و کار منجر به رقابت می شود.
10. هرچه بهبود محیط کسب و کار داشته باشیم، کاهش نرخ فقر و افزایش رشد درآمد داریم.
11. دائما محیط کسب و کار باید مورد سنجش و ارزیابی قرار بگیرد.
12. باید به دنبال پایداری بهبود محیط کسب و کار باشیم.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: محیط کسب و کار;خصوصی سازی;بهبود محیط کسب و کار