Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1393/12/01 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: فناوری سلامت
مولف برنامه: دکتر سعید نیری
دانشگاه: تهران، سفارش دفتر توسعه فناوری سلامت
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: فناوری و کسب و کار
همکار تدوین:
اهداف برنامه: • آشنایی با تعاریف، مدل ها و ارکان تجاری سازی
• شناخت استراتژی ها و روش های گوناگون تجاری سازی
• شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی
• درک چالش ها و موانع پیش روی تجاری سازی
معرفی برنامه: در این کارگاه ابتدا به ارائه دلایل اهمیت توجه به مفهوم تجاری سازی پرداخته و سپس تعاریف معتبری از این مفهوم را بیان می کنیم. بررسی انواع مدل های تجاری سازی(خطی و کارکردی) در ادامه مورد توجه قرار می گیرد. با بیان استراتژی ها و روش های گوناگون تجاری سازی ملاک و چگونگی تصمیم گیری درمورد آن ها را ارزیابی خواهیم کرد. در نهایت پس از معرفی عوامل موثر و چالش های پیش روی تجاری سازی، یک نمونه موفق از تجاری سازی در حوزه بهداشت و درمان را به نصویر خواهیم کشید.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: تجاری سازی;روش ها و استراتژی ها;عوامل موثر، الگوهای خطی و کارکردی;طرح تجاری سازی