Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1393/12/01 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: فناوری سلامت
مولف برنامه: دکتر سعید نیری
دانشگاه: تهران، سفارش دفتر توسعه فناوری سلامت
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: فناوری و کسب و کار
همکار تدوین:
اهداف برنامه: • آشنایی با تعاریف استراتژی فنآوری
• درک جایگاه استراتژی فنآوری در سازمان
• شناخت رویکردها، مدل ها و انواع استراتژی فنآوری
• شناسایی عوامل موثر بر تدوین استراتژی فنآوری
• ارزیابی چالش های تدوین و پیاده سازی استراتژی فنآوری
معرفی برنامه: با توجه به اینکه استراتژی فنآوری بعنوان یکی از کلیدی ترین مفاهیم و اسنادی است که هنگام شناسایی، خلق، اکتساب و بکارگیری فنآوری های باید بدان توجه کرده و آنرا تدوین نمود مطرح شده است؛ و با توجه به اینکه تمرکز این سلسله کارگاه ها نیز بر نوآوری فنآورانه و بکارگیری فنآوری در کسب وکار معطوف شده است؛ کارگاه حاضر به نقد و بررسی مفهوم «استراتژی فنآوری» می پردازد. بر طبق روال کارگاه های پیشین با ارائه تعاریف متعدد و بررسی مدل های متنوع تدوین استراتژی فنآوری کار را آغاز و ضمن بررسی نمونه های لازم، با شناسایی عوامل موثر و چالش های پیش روی تدوین و پیاده سازی استراتژی فنآوری، کار را خاتمه می دهیم.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: استراتژی;استراتژی فنآوری;تدوین و پیاده سازی;استراتژی کارکردی;قابلیت فنآورانه