Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1394/03/24 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
مولف برنامه: دکتر محسن برزگر خلیلی
دانشگاه: دانشگاه تهران
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: -
همکار تدوین: -
اهداف برنامه: • آشنایی با برنامه استراتژی کسب وکار
• بررسی ایده کسب و کار
• بررسی چشم انداز کسب وکار
• بررسی ماموریت کسب و کار
• بررسی تحلیل های محیط خرد و کلان
• آشنایی با محورهای استراتژیک کسب و کار
معرفی برنامه: در این برنامه با برنامه استراتژیک کسب وکار آشنا می شویم. نکاتی را که در ایده کسب و کار باید نوشته شود مورد بررسی قرار می دهیم. با چشم انداز و ماموریت کسب و کار آشنا می شویم و تفاوت های آنها را بررسی می کنیم. و در نهایت با تکنیک های تحلیل محیط خرد و کلان آشنا می شویم و محورهای استراتژیک کسب وکار را بررسی می کنیم.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: برنامه استراتژی;ایده کسب و کار;چشم انداز;ماموریت;تحلیل محیط خرد;تحلیل محیط کلان