Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1394/03/24 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: فرصت و ارزیابی آن
مولف برنامه: دکتر کامبیز طالبی
دانشگاه: دانشگاه تهران
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: کارآفرینی
همکار تدوین: -
اهداف برنامه: آشنایی با روند جاری محیط کسب و کار در ایران و شناخت موانع موجود در محیط جاری
معرفی برنامه: در این بخش به موارد زیر پرداخته خواهد شد:
1. اولین چیزی که در این بخش یاد گرفتیم، بحث آشنایی با فرصت های کارآفرینانه بود.
2. شناخت تعاریف فرصت های کارآفرینانه
3. اجزای فرصت های کارآفرینانه
4. شناخت محیطی که مناسب بحث فرصت های کارآفرینانه است.
5. بحث های رقابت پذیری و رقابت جویی
6. بازارهای پولی و مالی
7. خلق بازارهای جدید برای فعالیت های کارآفرینانه
8. نقش دولت در آرام سازی محیط کسب و کار
9. نگاه جدید کارآفرین ها به مقوله جهانی سازی
10. شبکه های اجتماعی در کارآفرینی
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: فرصت های کارآفرینانه;رقابت پذیری;شبکه های اجتماعی; رقابت جویی