Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1394/03/24 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: بازاریابی مالی
مولف برنامه: دکتر امید فرجی
دانشگاه: دانشگاه تهران
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: -
همکار تدوین: الهه کیانی
اهداف برنامه: • بازاریابی مالی چیست؟
• انواع استراتژی های بازاریابی مالی در چرخه عمر شرکت
• ابزارهای مورد استفاده در استراتژی های بازاریابی مالی
معرفی برنامه: 1. رقابت در جهت جذب منابع بسیار مهم است.
2. نظریه ها و عمل بازاریابی می تواند به شرکتها کمک کند تا به شیوه اثربخش تری سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند.
3. در هرکدام از مراحل چرخه عمر شرکت، تمرکز بر بخش خاصی برای تامین مالی می باشد.
4. جستجو کنندگان منابع مالی با داشتن راهبرد مناسب که با تاکتیک های مطلوبی پشتیبانی شود می توانند احتمال جذب منابع مالی از بازار سرمایه را افزایش دهند.
5. جستجو کنندگان منابع مالی باید اطمینان حاصل نمایند که ارزش دلخواه خود را از بازار سرمایه کسب خواهند کرد.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: بازاریابی مالی; استراتژی های بازاریابی مالی در چرخه عمر; ابزارهای مورد استفاده در استراتژی های بازاریابی مالی