Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1394/03/24 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: محیط درون کسب و کار
مولف برنامه: دکتر کامبیز طالبی
دانشگاه: دانشگاه تهران
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: کارآفرینی
همکار تدوین: -
اهداف برنامه: آشنایی کامل با محیط درونی سازمان و ترکیب عوامل شکل دهنده آن و چگونگی کنترل و مدیریت آن
معرفی برنامه: در این بخش به موارد زیر پرداخته خواهد شد:
1. سازمان دارای یک سری ارکان اصلی است. یکی از این ارکان اصلی مدیریت است.
2. چگونگی کنترل و هدایت سازمان را بررسی کردیم.
3. بررسی اهمیت تغییرات محیطی و پرداختن به این موضوع که مدیران سازمان ها باید بسیار هوشمندانه در مقابل تغییرات محیطی اقدام کنند.
4. منابع انسانی را در دوره های مختلف مورد بررسی قرار دادیم.
5. به تفصیل بحث نوآوری را مورد تحلیل قرار دادیم.
6. بحث بازاریابی را به عنوان قلب کسب و کار مورد بررسی قرار دادیم.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: محیط درونی;مدیریت;بازاریابی;منابع انسانی;نوآوری