Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1394/03/24 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: مدیریت ارتباط با مشتری
مولف برنامه: دکتر علی خویی
دانشگاه: دانشگاه تهران
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: -
همکار تدوین: الهه کیانی
اهداف برنامه: • آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری
• مزایایی مشتریان ناراضی
• بررسی هزینه از دست دادن مشتری در مقایسه با بدست آوردن مشتری
• بررسی فرآیند های مدیریت ارتباط با مشتری
• بررسی اهداف مدیریت با مشتری
• بررسی مزایایی که شرکت بعد از راه اندازی واحد مدیریت ارتباط با مشتری بدست می آورد
معرفی برنامه: • آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری
• مزایایی مشتریان ناراضی
• بررسی هزینه از دست دادن مشتری در مقایسه با بدست آوردن مشتری
• بررسی فرآیند های مدیریت ارتباط با مشتری
• بررسی اهداف مدیریت با مشتری
• بررسی مزایایی که شرکت بعد از راه اندازی واحد مدیریت ارتباط با مشتری بدست می آورد
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری;مشتریان ناراضی;از دست دادن مشتری;فرآیند های مدیریت ارتباط با مشتری;اهداف مدیریت با مشتری