Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1393/12/01 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: فناوری سلامت
مولف برنامه: دکتر سعید نیری
دانشگاه: تهران، سفارش دفتر توسعه فناوری سلامت
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: فناوری و کسب و کار
همکار تدوین:
اهداف برنامه: • درک ضرورت طراحی و تدوین طرح کسب و کار
• آشنایی با انواع و اجزای طرح کسب و کار
• شناسایی ویژگی های یک طرح کسب و کار موفق
• فراگیری نکات لازم برای طراحی یک طرح کسب و کار
معرفی برنامه: در تمام مسیر سلسله کارگاه های فنآوری و کارآفرینی به نوعی ضرورت تدوین و بکارگیری طرح کسب و کار عنوان شد. هر فرد یا سازمانی که قصد ایجاد نوآوری، بکارگیری و توسعه آن را داشته باشد؛ باید یک برنامه و طرحی برای اجرایی کردن ایده های خود در اختیار بگیرد. این برنامه و طرح که نقشه راهی مکتوب خواهد بود، همان طرح کسب و کار یا Business Plan است. از آنجا که نگاه این طرح کلان بوده و کارکردهای مالی و غیرمالی فرآوانی داشته و چیزی فراتر از یک مدل کسب و کار یا Business Model می باشد؛ بنابراین آشنایی با اصول طراحی آن و ارکان یک طرح کسب و کار استاندارد امری ضروریست. در کارگاه پیش رو بقدر کفایت این مبحث مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا در سلسله کارگاه های بعدی این مفهوم کلیدی و بنیادین به تفصیل و با جزییات کامل مورد توجه قرار گیرد.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: طرح کسب و کار;BP;طرح کسب و کار یک صفحه ای;برنامه مالی;برنامه بازاریابی