Skip Navigation Links
فهرست کل برنامه ها
کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینیExpand کارگاه 1: فنآوری و کارآفرینی
کارگاه 2: مدیریت پروژهExpand کارگاه 2: مدیریت پروژه
کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانهExpand کارگاه 3: کارآفرینی و تجارب کارآفرینانه
کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کارExpand کارگاه 4: ایده، خلاقیت و طرح کسب و کار
کارگاه 5: حقوق تجارتExpand کارگاه 5: حقوق تجارت
کارگاه 6: بازاریابیExpand کارگاه 6: بازاریابی
کارگاه 7: محیط کسب و کارExpand کارگاه 7: محیط کسب و کار
کارگاه 8: تامین مالیExpand کارگاه 8: تامین مالی
کارگاه 9: شرکت های دانش بنیانExpand کارگاه 9: شرکت های دانش بنیان
کارگاه 10: مالکیت فکریExpand کارگاه 10: مالکیت فکری
کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاریExpand کارگاه 11: تشکیل،ثبت،ارکان شرکت های تجاری
کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامتExpand کارگاه 12: رویه صادرات بهداشت و سلامت
کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت هاExpand کارگاه 13: آشنایی با مباحث مالی شرکت ها
    اطلاعات برنامه



امتیاز برنامه: 0 هزینه کسب امتیاز: رایگان
تاريخ انتشار: 1394/03/24 تاریخ انقضاء: 1399/12/30
تاریخ انقضاء ارائه گواهی: 1399/12/30
جامعه هدف : همه اشخاص
موضوع: محیط کلان کسب و کار
مولف برنامه: دکتر کامبیز طالبی
دانشگاه: دانشگاه تهران
دانشکده: کارآفرینی
گروه آموزشی: کارآفرینی
همکار تدوین: -
اهداف برنامه: آشناسازی با ترکیب محیط کلان و ارائه توضیحات در مورد عوامل شکل دهنده محیط کلان کسب و کار
معرفی برنامه: در این بخش به موارد زیر پرداخته خواهد شد:
1. محیط های مختلف چه هستند و چقدر می توانند بر کار ما تاثیر بگذارند.
2. محیط ها را به تفصیل تقسیم بندی کرده و توضیحاتی را راجع به هر کدام ارائه دادیم.
3. تاثیر تغییراتی که در محیط اتفاق می افتد، به خصوص در حوزه فرهنگی و فناوری را روی آینده کسب و کار بررسی کردیم.
4. جلب توجه کارآفرینان، قبل از ارائه محصول و خدمت به تاثیر عوامل محیطی رو بازارهای خود.
5. استفاده پرفایده از شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای الکترونیکی.
نوع برنامه: عمومی
کلمات کلیدی: محیط;محیط کلان;شبکه های اجتماعی;فرهنگ و فناوری